اخبار مهم روز

شرایط برگزاری امتحانات دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد/ آغاز امتحانات از ۲ بهمن

پنج شنبه, 23 دی 1400 00:00 نوشته شده توسط 

 

 

 

معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس جزییات برگزاری امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، آزمون‌های پایان نمیسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه، با توجه به دستورالعمل ابلاغی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه‌ها، به منظور حفظ استانداردهای آموزشی و رعایت دقت و اعتبار آزمون‌های دروس مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه برگزار می‌شود.

بر این اساس،  کلیه آزمون‌های پایان نیمسال اول دانشگاه تربیت مدرس به جز آزمون‌های دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت غیر حضوری و در بازه زمانی شنبه ۲ تا ۲۳ بمن برگزار خواهد شد.

ارزیابی نهایی دانشجویان نیز به صورت ترکیبی از آزمون‌های پایان نیمسال با رعایت حداقل وزن ۵۰ درصد از امتیاز نهایی دانشجو و سایر ارزیابی‌ها و سایر فعالیت های دانشجو در فرآیند آموزشی نیمسال انجام می‌شود.

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس امتحانات دروس مدرسی (مخصوص دانشجویان تربیت مدرس) طی روزهای ۲ تا ۷ بهمن ماه و امتحانات دروس تخصصی از ۹ تا۲۳ بهمن ماه برگزار خواهد شد و ثبت نمرات اولیه طی بازه زمانی ۲ تا ۲۹ بهمن ماه خواهد بود.

مهلت اعتراض دانشجویان نیز از شنبه ۳۰ بهمن تا چهارشنبه ۴ اسفند ماه اعلام شده است و نمرات نهایی دانشجویان از روز ۵شنبه ۵ اسفند تا ۹ اسفند خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا"

 

 

 

5752 بازدید