چاپ این صفحه

آغاز ثبت نام آزمون زبان MSRT

 

ثبت نام آزمون زبان انگلیسی MSRT مرداد و شهریور 94 از روز شنبه 1 تیر ماه 94 آغاز شد. هزینه ثبت نام 60000 تومان و به صورت پرداخت الکترونیکی می باشد. به اطلاع داوطلبان محترم میرساند به علت تعداد زیاد داوطلبان متقاضی , در آزمونهای مرداد و شهریور که ثبت نام آنها بصورت همزمان از اول تیر ماه آغاز می شود  متقاضیان ثبت نام فقط می توانند  یکی از تاریخهای 9 مرداد یا 13 شهریور را انتخاب نموده و  ثبت نام نمایند.

آزمون: آزمون 9 مرداد 1394
شروع ثبت نام: دوشنبه 94/04/01 از ساعت 10 صبح
پایان ثبت نام: بعد از تکمیل شدن ظرفیت حوزه ها
شهرهای برگزاری آزمون:
تهران -مشهد- بیرجند-تبریز-بابلسر-زاهدان-ارومیه-اردبیل-شیراز-همدان-رشت-اصفهان-کرمانشاه-کرمان-قم-یزد-اراک

توجه : ثبت نام آزمونهای فوق طبق جدول بالا  از تاریخ اعلام شده شروع و تا پایان ظرفیت  حوزه های برگزاری (دوهفته قبل از برگزاری آزمون  ثبت نام آزمونها تمام و تاریخ آزمون از روی صفحه ثبت نام برداشته خواهد شد) ادامه دارد   لطفا" در انتخاب حوزه دقت لازم را داشته باشید چون بعد از انتخاب و تکمیل ظرفیت حوزه ها امکان جابجایی و یا  انصراف  از آزمون امکان پذیر نمی باشد ضمنا" اگر حوزه مورد نظرتان ظرفیت نداشت در صورتیکه که شرایط لازم رفتن به حوزه های دیگرا را دارید  در ان حوزه ثبت نام کنید  چون بعد از انتخاب  حوزه به هیچ عنوان حوزه شما تغییر داده نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://msrt-exam.saorg.ir/  مراجعه فرمایید.

منبع : سامانه آزمون زبان MSRT،سازمان امور دانشجویان

در ضمن موسسه آموزشی نخبگان پکیج کاملی شامل کلیه نکات مورد نیاز برای آزمون MSRT  را شامل مهارت درک مطلب، شنیداری، لغت را به شما داوطلبین گرامی ارائه میدهد.  با مطالعه این پکیج زبان شما نیاز به مطالعه رفرنس دیگری نداشته و با صرف وقت کم و مطالعه رفرنس مناسب نمرات بالایی را در آزمون کسب می نمایید.

برای مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02166902061

02166902038

موفقیت شما افتخار و آرزوی ماست