چاپ این صفحه

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد پیام نور از فردا

جمعه, 22 شهریور 1398 00:00 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

 

 

 

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه پیام‌نور از فردا یکشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور برای نیمسال اول ۹۸-۹۹ و بصورت غیرحضوری انجام می‌شود و پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به سامانه دانشگاه پیام نور به آدرس:  http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

پس از ورود به سایت در زمان اعلام شده پذیرفته شدگان با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد) وارد سامانه جامع خدمات آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک خود از قبیل: "تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه"، "تصویر کارت ملی (پشت و رو)"، "عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری ۴ قطعه)"،" مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)"، "تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود)"را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هرعکس حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

دانشگاه پیام نور همچنین اعلام کرده است که در راستای رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و ۴ دهم درصد را برای کلیه دانشجویان فراهم کرده و دانشجویان از بدو ثبت نام در دانشگاه می‌توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران"ایسنا"

 

 

 

10275 بازدید آخرین بار تغییر یافته شنبه, 23 شهریور 1398 12:28