چاپ این صفحه

نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود

دوشنبه, 26 آبان 1399 00:00 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

 

 

 

نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حمایت ستاد توسعه صنایع خلاق و نرم معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران موسوم به «ایران ایتکس» از اول تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری میزبان علاقمندان حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات است. این نمایشگاه، علاوه بر تلاش در عرصه ایجاد و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک کشور، در حوزه شناسایی افراد و استارتاپ‌های مستعد این حوزه و برقراری ارتباط آنها با مجموعه‌های فعال در حوزه مذکور فعالیت می‌کند.

در این نمایشگاه آخرین محصولات و خدمات این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقه‌مندان عرضه می‌شود و فرصت خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می‌شود.

دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری و فناورانه در میان دست‌اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی‌داری در تحرک بخشیدن به این حوزه‌ صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می‌کنند.

آشنایی با طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات، امکان مقایسه بین انواع محصولات و خدمات، انتخاب کارآمدترین محصول متناسب با نیاز و بودجه موجود، صرفه جویی در زمان و هزینه برای بازدید از نمایشگاه و عدم محدودیت زمان، از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه مجازی است.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، اپراتورها، اینترنت، امنیت، شبکه و ارتباطات، آموزش و مشاوره، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک و پایگاه داده و سیستم‌های هوشمند، از جمله موضوعات مورد بحث در این رخداد فناورانه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

 

 

 

6768 بازدید