چاپ این صفحه

مهلت ۱۲ روزه دانشجویان برای دریافت اینترنت رایگان

یکشنبه, 03 اسفند 1399 00:00 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

 

 

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، در راستای ادامه مشکلات دانشجویان در زمینه آموزش های الکترونیکی و در اختیار نداشتن اینترنت رایگان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شنبه هفته جاری ۲۵ بهمن ماه بسته ۶۰ گیگابایتی اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار داده است.

دانشجویان تا ۱۲ روز آینده مهلت دارند با مراجعه به سامانه https://ictgifts.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات، بسته هدایا برای بازه زمانی ۶ ماهه پیش‌بینی شده است و حداکثر پس‌ از گذشت ۱۰ روز از اتمام مهلت ثبت‌نام در حساب کاربری انتخابی دانشجو منظور می شود.

آذری جهرمی امروز در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد؛ فقط ۲۰ درصد دانشجویان ثبت نام کرده اند که نشان دهنده بی اطلاعی تعداد زیادی از دانشجویان است.

این خدمت شامل دانشجویان مراکز دانشگاهی و حوزوی در تمامی مقاطع است. در صورت هرگونه سوءاستفاده، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حق محدود کردن این خدمت را خواهد داشت.  فعال‌سازی بسته های اینترنتی منوط به طی مراحل قانونی مربوط به تایید اطلاعات است. 

در این طرح امکان فعال سازی بسته هدیه اینترنتی توسط اپراتورهای همراه و ثابت فراهم شده است و برای احراز هویت دانشجویان و طلاب، درج شماره تلفن همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام، الزامی است. 

براساس این گزارش،‌ هر کدملی صرفا یک مرتبه حق ثبت‌نام در سامانه را دارد و پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت. در صورتی که به‌دلیل عدم وجود اطلاعات پایه‌ای، ثبت نام با موفقیت انجام نشود، در آخرین مرحله ثبت نام، امکان ثبت اعتراض در سامانه پیش بینی شده است. بدیهی است برای اخذ تایید، اعتراضات به صورت دوره ای در اختیار مراجع ذی ربط (وزارت عتف، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز حوزوی) قرار می گیرد و شایسته است که ذی نفعان، موضوع را از سازمان‌های مذکور پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، اینترنت رایگان اعضای هیأت علمی از ابتدای سال تحصیلی جاری با همکاری وزارت ارتباطات فعال شده است.

 

منبع: ایرنا

 

 

 

6359 بازدید