اخبار مهم روز

آخرین اخبار (350)

 

 

 

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا،  عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳با حضور حدود ۱۵۱ هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد بیش از ۱۲۵هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و اسامی پذیرفته‌شدگان پس از طی مرحله دوم آزمون در دانشگاه‌ها شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی اعلام شده است.

وی افزود: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد ثبت نام از پذیرفته‌شدگان، نیز تصریح کرد: متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اعلام شده است، لازم است از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود و پذیرفته‌شدگان رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز از روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه برای اطلاع از تاریخ، مدارک و نحوه ثبت نام در مراکز قبولی به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک اعلام شده صورت می‌پذیرد و عدم اقدام پذیرفته‌شدگان در تاریخ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد و به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود اطلاعیه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود را به دقت مطالعه کنند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد متقاضیانی که حداقل برای یک کدرشته محل جهت انجام مصاحبه به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی معرفی شده اند، گفت: برای متقاضیان واجد شرایط حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه نهایی حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دسترسی خواهد بود.

پورعباس در پایان به پذیرفته‌شدگان توصیه کرد اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ را به دقت مطالعه کنند. 

منبع: https://www.isna.ir/

 

 

 

 

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) سال ۱۴۰۳ از روز سه شنبه، ۳۰ مرداد قابل توزیع است.

به گزارش ایسنا؛ آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) سال ۱۴۰۳ برای رشته های با آزمون در صبح روز جمعه به تاریخ دوم شهریور ماه جاری در  ۷۷ شهرستان برگزار می‌شود.

برای پذیرش دانشجو در مجموعه­ های ثبت ­نامی ۱۰۲ (مهندسی بهداشت حرفه­ای و ایمنی کار)، ۱۰۴ (مهندسی بهداشت محیط)، ۱۰۵ (ساخت پروتزهای دندانی)،‌ ۱۱۰ (علوم آزمایشگاهی)،۱۱۲ (مدارک پزشکی)،۱۱۳ (هوشبری)، ۲۰۲ (ایمنی صنعتی)، ۲۰۴ (برق)، ۲۰۷ (صنایع چوب و مبلمان)‌، ۲۰۸ (صنایع شیمیایی)، ۲۱۰ ( کامپیوتر)، ۲۱۱ (مواد)،‌ ۲۱۳ (معدن)، ۲۱۵ (مکانیک)، ۲۱۶ (عمران و معماری)‌، ۲۱۸ (صنایع نساجی)‌، ۲۳۳ (ناوبری)،‌ ۳۰۱ (مهندسی آبیاری و منابع طبیعی)، ۳۰۶ (علوم دامی)،‌ ۳۰۷ (زراعت و باغبانی)‌، ۳۰۹ (شیلات)‌،  ۳۱۱ (علوم و صنایع غذایی)‌،‌ ۴۰۱ (آمار)‌، ۵۰۴ (زبان انگلیسی)، ۵۱۱ (باستان شناسی)، ۵۱۲ ( علوم ورزشی)، ۵۱۳ (تربیت معلم قرآن کریم)، ۵۱۴ (حسابداری)، ‌۵۱۶ (علوم انتظامی)‌، ۵۱۸ (مدیریت)،‌ ۵۱۹ (حقوق)، ۶۰۱ (طراحی و دوخت پوشاک)، ۶۰۲ (صنایع دستی)،‌۶۰۳ (مرمت و احیای بناهای تاریخی)، ۶۰۴ (نوازندگی ساز ایرانی) و ۶۰۵ (هنرهای تجسمی) آزمون برگزار نخواهد شد و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) صورت می‌گیرد. لذا برای متقاضیانی که در این مجموعه ها ثبت‌نام و انتخاب رشته نموده ­اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.

متقاضیان گزینش در رشته­ های پذیرش با سوابق تحصیلی (مجموعه‌های بدون آزمون) می­ توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل ­های انتخابی خود از تاریخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۳ تا ۰۲/۰۶/۱۴۰۳ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

متقاضیانی که در زمان مقرر موفق به ثبت­ نام نشده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند با توجه به اطلاعیه ثبت­ نام به تاریخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۳ نسبت به ثبت­نام در رشته­ های پذیرش با سوابق تحصیلی (مجموعه‌های بدون آزمون) از تاریخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۳ لغایت ۰۲/۰۶/۱۴۰۳ اقدام نمایند.

*نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون:

برگ راهنما برای متقاضیان مجموعه­ های ثبت ­نامی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای متقاضیان رشته ­های با آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می‌گیرد تا متقاضیان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام­خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا متقاضیان باید قبل از حضور در حوزه امتحانی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نمایند.

*یادآوری­ های مهم:                                                                                  

۱- چنانچه هر  یک از متقاضیان به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره  داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شوند، لازم است با مراجعه به سامانه پاسخ‌گویی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نمایند. 

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سامانه پاسخ‌گویی عضو باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سامانه نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

منبع: https://www.isna.ir/

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ در بازه زمانی ۸ تا ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ انجام شد.

بنابراعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ در روزهای ۱۸ تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ تعیین شده است.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون هستند که دارای شرایط عمومی زیر در تمام ادوار تحصیلی و مراحل شغلی باشند:

۱. برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

۲. واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمون‌های مختلف کشور

۳. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی

۴. پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران

۵. عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه‌های محارب و ملحد و هواداری از آنها

۶. نداشتن سو پیشینه کیفری

۷. عدم اشتهار به فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی برای ثبت نام رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی:

۱. دارا بودن دانشنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) مرتبط یا دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی) طبق جدول مندرج در دفترچه راهنما.

تذکر مهم: درصورتیکه دانشجوی نیمسال آخر، به هر دلیلی، تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳ فارغ التحصیل نشود پس از اعلام نتایج، قبولی وی کان لم یکن خواهد شد.

داوطلبان دقت کنند که باید مطابق با مدرک تحصیلی رشته امتحانی خود را انتخاب کنند. تبصره: دارندگان مدارک معادل کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد آموزش محور مجاز به شرکت در آزمون دکتری تخصصی نیستند.

۲. داوطلبان برای شرکت در آزمون صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره‌های دکتری تخصصی یا پژوهشی هستند که باید در فرم ثبت نام نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام کنند. متقاضیان دوره پژوهشی فقط مجاز به انتخاب رشته‌های ستاره دار طبق جداول مندرج در دفترچه راهنما هستند.

۳. دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳ مجاز به شرکت در آزمون هستند.

۴. پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۴۰۲ و نیز دانشجویان دوره روزانه و غیر روزانه در حال تحصیل مقطع دکتری سالهای قبل، می‌توانند در آزمون سال ۱۴۰۳ ثبت نام و شرکت کنند و در صورت پذیرش، باید انصراف قطعی خود از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

۵. متقاضیان شرکت در این آزمون نباید از نظر قانونی مشکلی در طرح تعهدات نیروی انسانی داشته باشند.

۶. عدم اشتغال به تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) یا دستیاری تخصصی در تمامی مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور

۷. بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، شرط داشتن نمره زبان به عنوان پیش نیاز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) حذف شده است و درس زبان انگلیسی عمومی و تخصصی با ۳۰ سوال با ضریب ۳ برای همه رشته‌ها به عنوان یکی از دروس امتحانی به آزمون اضافه شده است.

توجه: شرط ارائه نمره زبان معتبر به دانشگاه، برای پذیرفته شدگان نهایی (تا زمان آزمون جامع) به قوت خود پابرجاست.

۹. وضعیت نظام وظیفه عمومی: داوطلبان مرد که در آزمون دکتری پژوهشی و دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند، لازم است هنگام پذیرش در دانشگاه (قبولی قطعی و ثبت نام)، شرایط اعلامی در دفترچه راهنمای ثبت نام را از لحاظ وضعیت مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی را دارا باشند، در غیر این صورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

۱۰. اتباع خارجی متقاضی شرکت در آزمون ورودی در دوره دکتری تخصصی رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی آزمون، باید دارای شرایط اعلامی در دفترچه راهنمای ثبت نام باشند.

۱۱. کسانی که طبق آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت حائز شرایط استفاده از این امتیاز هستند، باید جهت دریافت معرفی نامه به معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل مراجعه کنند و هنگام ثبت نام آن را همراه سایر مدارک ارسال کنند.

۱۲. تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی ارتش و بقیه الله (عج) باید عضو رسمی نیروهای مسلح (سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع) باشند و با ارائه گواهی عضویت از محل خدمت، مجاز به انتخاب دانشگاه هستند.

هزینه ثبت نام آزمون کتبی مبلغ ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال (۳۸۰ هزار تومان) و استفاده از خدمات پیامکی ۱۰۰ هزار ریال است. داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به خرید اعتبار به مبلغ ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال (۳۹۰ هزار تومان) و دریافت کد پرداخت جهت ثبت نام آزمون کتبی دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) اقدام کند.

با توجه به واریز مستقیم این مبالغ به حساب خزانه دولت، وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

داوطلبان باید مدارک اعلام شده در دفترچه ثبت نام را از قبل آماده کنند تا بتوانند در مهلت زمانی تعیین شده جهت ارسال به موقع اینترنتی مدارک اقدام کنند. هر یک از تصاویر اسکن شده باید با فرمت jpg و حجم ۲۰ تا ۳۰۰ کیلو بایت تهیه شوند.

طبق مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ هیأت وزیران برای سال ۱۴۰۳ هزینه ثبت نام آزمون کتبی دکتری تخصصی (Ph.D) مبلغ ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال (۳۸۰ هزار تومان) و هزینه شرکت در مرحله مصاحبه برای پذیرفته شدگان مرحله کتبی مبلغ ۳ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال (۳۳۸ هزار تومان) خواهد بود.

توزیع کارت ورود به جلسه فقط به صورت اینترنتی است و داوطلبان جهت کارت آزمون می‌توانند از روز ۷ آبان تا ۹ آبان ۱۴۰۳ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند. داوطلبان در انتخاب شهر محل آزمون در فرم ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند چرا که شهر محل آزمون پس از ثبت نهایی به هیچ عنوان قابل تغییر نیست.

آزمون کتبی مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) یا دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ در روز ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 

 

 

 

کلید واژه: تخفیف، تخفیف ویژه، تخفیف استثنایی، تخفیف نخبگان، تخفیف 15 سالگی نخبگان، تخفیف آموزشی

  • تخفیفات استثنایی از 24 تا 29 مردادماه به مدت 5 روز، به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس موسسه نخبگان

 

*** پک شماره ۱ :

۱.'مقاله نفر اول  
۲.مقاله نفر دوم  
۳.مقاله نفر سوم  
۴.مقاله نفر ششم  
۵.مقاله نفر  هشتم  
۶.طرح تحقیقاتی 

جمعا  ۶۵ تومان با تخفیف ویژه ۵۵ درصدی  ۳۰ تومان؛

در این پک ۲ مقاله نفر اول و  هفتم تون رایگان میشه!!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

*** پک شماره ۲ :

۱.'مقاله نفر اول   
۲.مقاله نفر چهارم 
۳.مقاله نفر ششم 
۴.مقاله نفر هفتم 
۵. کتاب  

جمعا ۴۹ تومان با تخفیف ویژه ۵۵ درصدی   ۲۲ تومان؛

در این پک تقریبا ۲ مقاله اول و چهارم تون تون رایگان میشه!!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

***پک شماره ۳ :

۱.'مقاله نفر اول  
۲.مقاله نفر اول  
۳.مقاله نفر چهارم  
۴.مقاله نفر ششم 
۵.مقاله نفر هفتم 
۶.مقاله نفر  هشتم 


جمعا ۶۷ تومان با تخفیف ویژه ۵۵ درصدی ۳۱ تومان؛

در این پک تقریبا ۳ مقاله تون رایگان میشه!!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

*** پک شماره ۴ :

۱.'مقاله نفر ششم 
۲.مقاله نفر هفتم 
۳.مقاله نفر هشتم 
۴.  کتاب           
۵. مقاله نفر نهم  

جمعا ۳۵ تومان با تخفیف ویژه ۶۰ درصدی ۱۴ تومان؛

در این پک تقریبا ۳ مقاله تون رایگان میشه!!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


*** پک شماره ۵ :

۱.'مقاله نفر هفتم 
۲.مقاله نفر هشتم 
۳.مقاله نفر نهم 
۴.مقاله نفر دهم  

جمعا ۲۸  تومان با تخفیف ویژه ۶۰ درصدی ۱۱/۵ تومان؛

در این پک تقریبا ۳ مقاله تون رایگان میشه!!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

✨️پک تخفیف ویژه خدمات آموزشی:

۱.جزوات طلایی ۲۵ درصد
۲.آزمون های آزمایشی ۳۰ درصد

۳.جزوات + آزمون های آزمایشی ۳۵ درصد

 

نحوه ثبت نام:

021-66902061-09104973914

  تلگرام  nokhbegaanp@

اینستا nokhbegaan

  • مهلت نام نویسی و ارسال مدارك از تاریخ 08/05/1403 تا 16/05/1403 و فقط به صورت اینترنتی است. زمان برگزاری آزمون کتبی 10 آبان 1403 خواهد بود.

 

کلید واژه: کلید آزمون ۱۴۰۳، نتیجه ارشد ۱۴۰۳، کارنامه آزمون ۱۴۰۳، ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

  • مشاهده نتیجه آزمون ارشد رشته های علوم پزشکی ۱۴۰۳

خدمات پژوهشی موسسه نخبگان

**مشاوره و نگارش مقالات ISI

**مشاوره و نگارش کتاب

**همکاری در طرح های پژوهشی

**سخنرانی در کنگره های علمی

مسیر پیشرفت را برایتان هموار کرده ایم.

ارتباط با مشاور

@farokhi982

09104973914

02166902061

 

صفحه1 از25