اخبار مهم روز

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تاريخ ثبت ‌نام و انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1399

 کلید واژه: آزمون 99، آزمون کاردانی به کارشناسی 99، آزمون گروه پزشکی، سایت سازمان سنجش، آزمون کاردانی به کارشناسی مامایی، آزمون کاردانی به کارشناسی هوشبری، آزمون کاردانی به کارشناسی بهداشت عمومی، آزمون کاردانی به کارشناسی رادیولوژی، آزمون کاردانی به کارشناسی اتاق عمل

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1399 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در این آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از روز چهارشنبه مورخ 99/02/17 آغاز و تا روز ‌سه‌شنبه مورخ 99/02/23 ادامه خواهد یافت. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته وفراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، به پايگاه اطلاع رساني این سازمان به نشاني:  www.sanjesh.orgمراجعه و نسبت به ثبت نام و شركت در آزمون مذكور اقدام نمايند. با توجه به اينكه ثبت نام و انتخاب رشته در اين آزمون، در يك مرحله انجام مي‌شود، داوطلبان مي بايست همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل هاي تحصيلي خود در فرم تقاضانامه اينترنتي با توجه به رشته هاي اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمايند.

اطلاعيه تكميلي و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در روز چهارشنبه مورخ 99/02/17 بر روي پایگاه اطلاع رسانی اين سازمان قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصيلي «بدون آزمون»)، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه نمایند.

منبع: سازمان سنجش آموزش کشور

 

 

 

آخرین بار تغییر یافته سه شنبه, 16 ارديبهشت 1399 12:29