اخبار مهم روز

چند نکته کلیدی برای شرکت در آزمون ویژگی

به داوطلبین عزیز کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی پیشنهاد می کنیم موارد زیر را رعایت نمایید:

1- با آرامش کامل ساعات پایانی را سپری کنید. از کلیه فعالیتهایی که ممکن است باعث ایجاد استرس و نگرانی در شما شود(مانند صحبت با سایر داوطلبین و مطالعه مباحث نا آشنا) اجتناب کنید.

2- در روز آزمون به هیچ وجه سراع جزوات و کتب درسی نروید و کاملا به ذهنتان استراحت دهید.

3- آزمون را با آرامش و اعتماد به نفس بالا و با ذکر یاد خداوند آغاز کنید.

4- در کلیه دروس سوالات وجود دارد که از سطح دشواری بالایی برخوردار هستند. سوالات دشوار برای کلیه داوطلبین دشوار است و ابن مسئله مختص شما نیست، پس مظطرب نشوید. هر سوال آزمون ارزش خاص خود را دارد. برای پاسخ به هر سوال تمام انرژی و تمرکزتان را به کار بگیرید.

5- سعی کنید ترتیب سوالات آزمونی را پس و پیش نکنید و به همان صورتی که در دفترچه سوالات آمده است پاسخ دهید. سوال و تمام گزینه های آن را به طور کامل مطالعه نمایید و سپس برای انتخاب گزینه صحیح تصمیم گیری کنید

6- دفترچه سوالات متعلق به شماست و در پایان آزمون از شما گرفته نمی شود. بهتر است برای جلوگیری از اشتباهات احتمالی ابتدا پاسخ هر سوال را در دفترچه سوالات وارد نمایید و سپس آنرا به پاسخبرگ منتقل کنید.

7- هر زمان که احساس خستگی کردید، به خودتان استراحت دهید. به آرامی جند نفس عمیق بکشید. کمی آب بنوشید و چیزی بخورید. بهتر است از کیک و شکلات که حاوی قند ساده هستند استفاده نمایید. با این کارها بازدهی خود را در سطح بالا نگاه خواهید داشت. همچنین در فاصله بین سوالات تخصصی و درس زبان حتما به خودتان استراحت بدهید.

8- از تمام مدت زمان آزمون استفاده کنید و زودتر از موعد جلسه آزمون را ترک نکنید. سوالاتی که شک دارید را علامت گذاری نموده و در پایان آزمون مجددا به آنها بپردازید.

به امید موفقیت کلیه دانشجویان پرتلاش و با انگیزه

گروه آموزشی نخبگان - دکتر دعائی