اخبار مهم روز

ضرورت استفاده اساتید از ظرفیت آموزش‌های مجازی علوم پزشکی

نوشته شده توسط 

 

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر ضرورت استفاده اساتید از ظرفیت آموزش‌های مجازی علوم پزشکی در راستای توسعه آموزش و تولید محتوا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر کوهپایه زاده در پنجمین جشنواره آموزشی وثوق تاکید کرد: گستره این جشنواره در سال‌های اخیر بهتر و وزین تر شده است البته باید محورهای بهبود را هم مدنظر داشت.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مرکز آموزشی مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیان کرد: انتظار می رود اساتید از این بضاعت دانشگاهی در راستای توسعه آموزش  و تولید محتوا استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر کوهپایه زاده خاطر نشان کرد:  دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای 1000 عضو هیئت علمی است ، لذا باید برای سال آینده یک ساز و کار مناسب برای معرفی اساتید برتر توسط گروه همکاران ایجاد شود و در معرفی گروه و دانشکده برتر باید  نگاه مدیریتی آموزشی را ملاک قرار داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد: در جشنواره وثوق باید علاوه بر تمرکز به محور آموزش دانشجویان، به نقش اجتماعی افراد در آموزش و درمان هم توجه شود  و شاخص پاسخگویی اجتماعی در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه مورد لحاظ قرار گیرد ، همان طور که وجه اجتماعی دکتر وثوق  به عنوان الگو بارز و برجسته است .

وی افزود : لازم است برای گسترش آموزش‌های صحیح در حوزه سلامت یک شبکه اینترنتی آموزش طراحی شود. امید است نگاه همدلی وهمفکری در بخش‌های مختلف آموزش ( اساتید، دانشجویان، فارغ التحصیلان و فرهیختگان ) توسعه یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا"