اخبار مهم روز

جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به صورت مجازی و با شعار دانشگاه سبز؛ روابط عمومی سبز برگزار شد.

دوشنبه, 23 تیر 1399 00:00
رای دادن به این مورد
(0 رای)

 

 

 

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور  منصور غلامی، وزیر علوم و جمعی از مسئولان ارشد وزارتخانه برگزار شد.

این جشنواره به صورت مجازی و با شعار دانشگاه سبز؛ روابط عمومی سبز، برای نخستین بار و به همت اداره کل روابط عمومی وزارت علوم برگزار شده است.

 از مجموعه موسسات وابسته به وزارت علوم، نزدیک به ۱۱۰ دانشگاه یا موسسه با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کردند.

این جشنواره شامل سه محور عمومی شامل "اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها"، "تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز" و "روابط عمومی الکترونیک" و دو محور ویژه شامل "مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع" و "مسئولیت اجتماعی" است که آثار برگزیده ارسالی روابط عمومی ها از دستاوردها و عملکردهای آنها از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ در این محورهای پنجگانه ارزیابی شدند و از برترین ها تقدیر شد.

در این جشنواره منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جشنواره با اشاره به سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین گفت: این سند پیشنهادی است که در دولت به معنای بخش اجرایی و مجری کشور، مطرح و تایید شد و هنوز امضا نشده است و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.
وی توضیح داد: یک طرف این سند ایران و طرف دیگر کشور چین است که اگر هر دو طرف همکاری، این سند را تایید کردند سپس در ایران باید به تصویب مجلس برسد.
غلامی با اشاره به تبلیغات منفی علیه سند همکاری ایران و چین، گفت: افرادی که روی این سند تبلیغات منفی می کنند اغراض خاص و نگاه مغرضانه دارند، چون تشخیص اجرایی بودن یا نبودن این سند کار سختی نیست. آنان باید بدانند که فهم مردم ایران بیش از این تبلیغات منفی است؛ همچنین افرادی هم که نیت خیر دارند، بدانند که مصالح و منافع کشور برای مسوولان مهم و در اولویت است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: اگرچه هم اکنون هم زوایای سند همکاری ایران و چین تاحدودی باز شده، اما مجموعه متولی این سند در اولین فرصت اطلاع رسانی لازم را در این باره انجام خواهد داد. 

*توضیح وزیر علوم درباره زمان آزمون های ارشد و دکترا

همچنین منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در حاشیه این جشنواره هم درباره تعویق زمان کنکور ارشد و دکترا، گفت: همه کنکورهای ۹۹ در تابستان برگزار می‌شود و تاریخ بعدی برگزاری کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد منوط به اعلام وزارت بهداشت است.

منبع: خبرگزاری فارس

 

 

 

7394 بازدید