اخبار مهم روز

مقاله

داوطلبین عزیزی که تمایل دارند از همکاری گروه پژوهشی نخبگان بهره­مند شده و مقاله ­ای به نام خودشان داشته باشند، و اسمشان به عنوان نویسنده اول درج گردد، به نکات زیر توجه نمایند:

 

نویسنده اول:

نویسنده اول یک مقاله فردی است که بیشترین زحمت را برای کار تحقیقاتی و یا مقاله مستخرج از آن کشیده باشد، اگرچه برخی موسسات که به اصول اخلاقی در پژوهش پایبند نیستند، به طرح گوناگون این اصل مهم را نادیده می­گیرند ولی گروه پژوهشی نخبگان، خود را مکلف به رعایت کلیه اصول علمی و اخلاقی می­داند تا هیچگونه مشکلی برای داوطلبین گرامی در حین مصاحبه و یا بعد از آن رخ ندهد.

جهت درج نام داوطلب به عنوان نویسنده اول، نخبگان دو پیشنهاد ویژه دارد:

A: در صورتی که داده­هایی دارید که هنوز از آن مقاله استخراج نشده است(مثلاً اطلاعات مربوط به پایان­نامه)، می توانید آن را در اختیار گروه پژوهشی نخبگان قرار دهید تا مقاله مناسب را از آن استخراج نموده و به نام شما(و سایر همکارانتان) در مجلات معتبر به چاپ برساند. مجموعه فعالیت­هایی که گروه نخبگان در این زمینه به انجام می­رساند، شامل موارد زیر است:

1-    آنالیز داده­ها؛

2-    نگارش مقاله انگلیسی؛

3-    ویرایش تخصصی؛

4-    سابمیت در مجله معتبر؛

5-    اخذ نامه پذیرش.

B: در صورتی که داده­های معتبری در اختیار ندارید، می­توانید با استفاده از داده­های متعلق به گروه پژوهشی نخبگان و با کمک محققینی که با گروه پژوهشی نخبگان همکاری می­نمایند، یک مقاله پژوهشی داشته و به چاپ برسانید. در این شیوه­ی همکاری، مجموع فعالیت­هایی که گروه نخبگان برای شما انجام می­دهد به شرح زیر می ­باشد:

1-    در اختیار قرار دادن نتایج به دست آمده از طرح پژوهش؛

2-    آموزش گام به گام نحوه نگارش مقاله شامل: مقدمه، روش کار، نتایج، بحث، نتیجه­گیری و رفرنس نویسی؛

3-    سابمیت مقاله در مجله معتبر؛

4-    اخذ نامه پذیرش مقاله.

 

نویسنده دوم:

در صورتی که تمایل دارید با همکاری گروه پژوهشی نخبگان، یک مقاله به نام خودتان داشته باشید، به طوری که نام شما به عنوان نام دوم در مقاله درج گردد، بایستی یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

1-    نگارش حداقل 50% مقاله مذکور؛

2-    همکاری پررنگ در اجرای طرح تحقیقاتی؛

3-    ادیت کامل و جامع مقاله.

 

نویسنده سوم:

شرایط همکاری در نگارش مقاله به عنوان نویسنده سوم(وجود یکی از شرایط زیر) ----

1-    همکاری در اجرای طرح؛

2-    همکاری در نگارش بخشی از مقاله؛

3-    همکاری در ویرایش مقاله.

 

انتشارات از طریق دانشگاه­های علوم پزشکی

داوطلبین گرامی می­توانند جهت تالیف و ترجمه کتاب و انتشار آن توسط ناشرین دانشگاهی با گروه پژوهشی نخبگان که از اساتید دانشگاهی تشکیل شده­اند، همکاری نمایند. در این زمینه، فرد داوطلب پس از مشاوره با اعضای پژوهشی گروه و با توجه به توانایی­ها و تخصصی که دارد، در زمینه تالیف کتاب رهنمودهای لازم را دریافت نموده و به صورت فردی یا گروهی اقدام به تالیف / ترجمه کتاب می­نماید. البته بدیهی است که چاپ کتاب از طریق دانشگاه نیازمند در نظر گرفتن مدت زمان لازم جهت انجام پروسه داوری، تایید معاونت پژوهشی مربوطه می­باشد.

 

ناشرین دانشگاهی خارج از دانشگاه

داوطلبین محترم به دو صورت زیر می­توانند به عنوان مترجم/ مولف و از طریق ناشرین دانشگاهی خارج از دانشگاه کتاب خود را منتشر نمایند. این پروسه بسیار سریعتر انجام می­شود(تقریباً 1 الی 2 ماه) و از 2 طریق زیر قابل انجام است:

1-    مطالب شما به تیراژ دلخواه شما به چاپ می­رسد.

2-    در تالیف / ترجمه کتب گروه پژوهشی نخبگان مشارکت نمایند.

 

مجموعه فعالیت­های گروه پژوهشی نخبگان در زمینه ترجمه/تالیف کتاب

1-    راهنمایی و در اختیار قرار دادن عنوان و مطالب موردنیاز جهت تالیف/ترجمه؛

2-    ویرایش مطالب تالیفی / ترجمه؛

3-    اخذ شابک و فیپا؛

4-    چاپ به تعداد موردنظر.

 

 اول
دوم
سوم

 

 شماره تماس جهت مشاوره رایگان: 66902061-021

12099 بازدید آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 13 شهریور 1398 18:59